Ümumi riyaziyyat

Mustafayev Mayıl Misir oğlu

dos.Mustafayev Mayil Misir kafedra müdiri

Fizika-riyaziyyat elmləri namizədi, Ümumi riyaziyyat kafedrasının dosenti

Əlaqə nömrələri: mobil: (050) 421 55 21

QISA BIOQRAFIK MƏLUMAT

1946-cı ildə Samux şəhərində anadan olmuşdur.

1953-1963-cü illərdə orta məktəbdə təhsil almışdır.

1964-1968-ci ildə Kirovobat Dövlət Pedaqiji İnsitutunun (indiki GDU) riyaziyyat fakültəsində təhsil almışdır.

1979-ci ildə elmi-tədqiqat işini müdafiə edib elmlər namizədi, alimlik dərəcəsi adını almışdır.

1968-ci ildən indiyədək GDU-da çalışmışdır.

Ailəlidir, 3 övladı var.

TƏHSİLİ VƏ ELMİ DƏRƏCƏ

Ali, dosent

“Разрешимость краевых задач для дифференциальное – операторных уравнений с операторами в краевых условиях” (dissertasiya)-1979.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

1968-ci ildən indiyədək GDU-da çalışmışdır.

Elementar riyaziyyat, RTM və s. fənnlərini tədris edir.

67 elmi məqalə və 1 dərs vəsaiti çap olunmuşdur

TƏDQİQAT SAHƏSİ

Riyaziyyatın tədrisinin aktual məsələləri

SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ

  1. Bonax fəzasında birinci tərtib xətti diferensial tənliyin sanki periodik həlli.
  2. Riyazi analiz elementlərinin məktəb riyaziyyat kursuna daxil edilməsi.
  3. Üçbucaqda metrik münasibətlər mövzusunun öyrədilməsi metodikası.
  4. Məktəb riyaziyyat kursunda ardıcıllıq anlayışı və onun tədrisi metodikası.
  5. Bonax fəzasında qeyri-bircins sərhəd məsələnin konkret həllinə dair.
  6. Yüklənmiş hissəyə malik Koşi məsələsi.
  7. Məktəb riyaziyyat kursuna, əyrinin çöküklük və qabarıqlıq anlayışının daxil edilməsi.
  8. Məktəb riyaziyyat kursuna, törəmə anlayışı ilə bağlı bəzi teoremlərin daxil edilməsi və tədrisi metodikası.
  9. Müntəzəm korrekt sərhəd məsələsi.
  10. Məktəb riyaziyyat kursunda funksiyanın kəsilməzliyi və limit anlayışının tədrisi.
  11. Üstlü və loqarifmik tənliklərin öyrədilməsi metodikası.
  12. Məktəb riyaziyyat kursuna iqtisadi məzmunlu məsələlərin daxil edilməsinin məqsəd və vəzifələri.
  13. Bonax fəzasında qeyri- bircins sərhəd məsələsi.
  14. Həndəsi məzmunlu məsələlərin tənlik qurmaqla həlli üsullarının öyrədilməsi metodikası.
  15. Üstlü və loqarifmik funksiyaların öyrədilməsi və çalışmalar sisteminə tətbiqləri.
  16. Simmetrik sistemlər və simmetrik tənliklər sisteminin həll metodikası.
  17. Müəyyən inteqralın, həndəsi cisimlərin həcmlərinin hesablanmasına tətbiqinin tədrisi.
  18. Arcsinx, Arcsinx ilə arccosx, Arccosx funksiyaları arasındakı əlaqənin tədrisinə dair.
  19. Qabarıq çoxluğunda alqoritmik üsulun öyrədilməsi.
  20. Formirovanie soveslivosti na urokax matematiki.
  21. Məktəb riyaziyyat kursunda funksiyanın ekstremumunun öyrədilməsi metodikası.
  22. Müsbət skalyar, additiv, additiv-skalyar kəmiyyətlər və onların hesablama metodlarının aksiomatikası.
  23. Что такое вариационное исчисление.