Skip to content
Baş müəllim Mustafayeva Pərvin Mayıl qızı

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
-
31 avqust 1981-ci ildə GƏNCƏ şəhərində anadan olmuşdur.
-
Ailəlidir, 3 övladı var. 2000-ci ildən YAP- ın üzvüdür.
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
-
1988 ci ildə 39 saylı Mir Cəlal Paşayev adına məktəbin I sinfinə daxil olub.
-
1988 ci ildə 39 saylı Mir Cəlal Paşayev adına məktəbi bitirib.
-
2002-cü illərdə H.Zərdabi adına Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutunun riyaziyyat-informatika fakültəsini bitirmişdir.
-
2002-2005-ci illərdə Gəncə Dövlət Universitetində magistratura şöbəsininin “Riyaziyyatın tədrisi metodikası və metodologiyası” ixtisasını fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
-
2014-2023-cü illərdə Gəncə Dövlət Universiteti, müəllim,Gəncə
-
2024-cü ildəb baş müəllim, Gəncə
-
“Riyaziyyatın tədrisi metodikası”, “Məktəb riyaziyyat kursunun əlaqəli tədrisi”, “Orta məktəb proqram materiallarının tədrisi”, “Ali və orta məktəbdə riyaziyyatın əlaqəli tədrisi” və s. fənnlər üzrə mühazirə, seminar və laborator dərslər aparır.
-
15 elmi əsərin, bir neçə fənn proqramının müəllifidir.
-
Elmi fəaliyyəti Riyaziyyatın tədrisi metodikası ilə bağlıdır.
ELMI ƏSƏRLƏR
-
Müəyyən inteqralın həndəsi cisimlərin həcmlərinini hesablanmasına tətbiqinin tədrisi.
-
Məktəb riyaziyyat kursunun tətbiqinin həyata keçirilməsi yolları.
-
Məktəb riyaziyyat kursunda xətti proqramlaşdırma məsələləri.
-
Riyaziyyatın tədrisində tarixilik.
-
Məktəb həndəsə kursunda məsələlərin rolu və tərtibinin əhəmiyyəti.
-
İstehsalat məzmunlu məsələlər həlli təcrübəsindən.
-
Условием эффективности формирования нравственных отношений
-
Optimal vays of teaching the topic “triqonometric equations” in the school mathematics course
-
Orta məktəb şagirdlərinə riyaziyyat fənninin onlayn tədrisində səmərəli metodlar
-
Wave profile, paul-painleve approaches and phase plane analysis to the generalized (3+1) dimensional shallow water ware model
-
Основные свойства и способы нахождения неопределенного интеграла в практике студентов
-
Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisində məsələlər həlli zamanı əyanilik prinsipi
-
İqtisadi məzmunlu məsələlərin tənlik və bərabərsizliklər sistemi nin köməyi ilə həll.
-
Həndəsi məzmunlu məsələlərin tənlik qurmaqla həlli üsul-larının öyrənilməsi metodikası.
-
Əsas elementar funksiyaların tədrisinin əlverişli yolları
-
Elementar riyaziyyat (fənn proqramı)
-
Riyaziyyatın tədrisi metodikası (fənn proqramı)
BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
Beynəlxalq və respublika elmi konfranslarında müxtəlif mövzulu məruzələrlə çıxış etmişdir.