1937-ci il aprel ayının 23-də Samux rayonunun Samux kəndində qulluqçu ailəsində anadan olmuşdur.
1943-44 cü tədris ilində Samux rayonunu orta məktəbinin I sinfinə gedib.
1953-54 cü ildə Mingəçevir Su elektrik enerjisinin tikilməsi ilə əlaqədar ailəmiz Goranboy rayonuna köçrülmüşdür
1953- 54 cü tədris ilində Ağamalı oğlu kənd məktəbini bitirmişdir. Ailəlidir, 3 övladı var.
TƏHSİL və ELMİ DƏRƏCƏ ADLARI
1954-55 ci tədris ilində Həsən bəy Zərdabi adına KDPİ-nin fizika –riyaziyyat fakültəsinə daxil olub 1958-59 cu tədris ilində həmin institutu bitirmişdir.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1959-1961 ci illərdə Əlibayramlı rayonunun Kalinovka kənd orta məktəbində fizika-riyaziyyat müəllimi işləmişdir.
1961ci ildən 1963 cü ilə kimi Sovet Ordusunda xidmət etmiş ,kiçik leytenant rütbəsi ilə ordudan tərxis olunmuşdur.
19663 -69 cu illərdə Yevlax rayonunun Varavara kənd orta məktəbində Fizika-riyaziyyat müəllimi işləmişdir.
1970-72 ci illərdə V.İ.Lenin adına Azərbaycan Döpvlət Pedaqoji institununun aspiranturasında təhsil almışdır
1973 cü ildən hal hazıra kimi GDU–də Assisent-dossent vəzfələrində işləyib
TƏLTİFLƏRİ
İşlədiyi müddətdə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Kollegiyasının qərarı ilə “Qabaqcıl təhsil işçisi döş nişanı ilə təltif olunub.
Azərbaycan Respublikasının prezidentinin sərəncamı ilə tərəqqi medalına təltif olunub.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
1987 ci ildə Ukrayna SSRİ-nin Kiyev şəhərinin elmi tədqiqat pedaqogika institunda “Natamam orta məktəbdə
tənliklər və bərabərsizliklərin öyrədilməsi metodikası” mövzusunda namizədlik disseertasiyası müdafiə etmişdir.
1991 ci ildə dosent vəzivəsinə seçilmişdir.
Orta məktəbdə riyaziyyatın tədrisi metodikası sahəsində məqalələr çap etdirmişdir.
ELMİ ƏSƏRLƏRİ
Orta məktəbdə riyaziyyatın tədrisi metodikasında 40-dan çox məqalərin və metidik göstərişin müəllifidir.
İşlədiyi müddətdə Anri Lebeq, A.H.Kolmoqorov,A.İ.Markuşyeviçin həyat və fəaliyyəti haqqında “Kirovabad kommunisti” qəzetində məqalələrlə çıxış etmişdir.
8-illik məktəbdə tənliklərin və bərabərsizliklərin öyrənilməsi metodikasına dair.
8-illik məktəbdə tənliklərin tədrisi metodikasının bəzi məsələləri.
(Müştərək)-Tənlik qurmaqla məsələ həlli.
(Müştərək)- RTM-dan kurs, yoxlama işləri və onların icrasına dair metodiki göstərişlər.
(Müştərək)- Riyaziyyatdan nəzəri materiallar və testlər .
4-cü sinifdə sahə anlayışı və onun hesablanması metodikası.
(Müştərək)-Dəyişəni kəsrin məxrəcində olan tənliklərin öyrədilməsi metodikası.
(Müştərək)-Üstlü və loqarifmik tənliklərin öyrədilməsi metodikası.
(Müştərək)-Həndəsi məzmunlu məsələlərin tənlik qurmaqla həlli üsullarının öyrədilməsi metodikası.
Və s.
BEYNƏLXALQ VƏ RESPUBLİKA SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI:
GDU-nun təşkil ediyi “Riyazi nəzəriyyələr,onların tətbiqi və tədrisi sahəsində olan problemlərə aid” konfransda 2008-ci ildə məruzələrlə çıxış edib