İnformatika və Cəbr

Cəfərova  Arzu  İltifat  qızı

QISA  BİOQRAFİK  MƏLUMAT

22  iyun  1984-cü ildə Gəncə şəhərində  anadan olmuşdur.

Ailəlidir, iki övladı var.  2002-ci ildən YAP-ın üzvüdür.

Telefon: +994 55 863 23 41

E-mail:  arzu_ceferova.84@mail.ru

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

  1. 2001-2005-ci illər Gəncə Dövlət Universitetində Bakalavr

  2. 2005-2007-ci illər Gəncə Dövlət Universitetində Magistratura

  3. 2016-2021-ci illər Gəncə Dövlət Universitetində Doktorantura

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

2007-cu ildən Gəncə Dövlət Universitetində İnformatika və Cəbr kafedrasında müəllim kimi çalışır

“Komputerdə modelləşdirmə”, ” Müasir proqramlaşdırma dilləri-1”,  “Müasir proqramlaşdırma dilləri-2”, ”Riyazi proqram paketləri”,  “İnformatikanın Tədrisi Metodikası”, “ İnformatika”,” İnformatika və Təhsildə İKT” və s. fənnlər üzrə seminar və laboratoriya dərsləri aparır.

TƏDQİQAT SAHƏSİ

  • İnformatika dərslərində İnternet texnologiyaları əsasında şagird əməkdaşlığının təşkili metodikası

BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

  • 10-dan artıq beynəlxalq və respublika elmi konfranslarında müxtəlif mövzulu məruzələrlə çıxış etmişdir.

SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ

  • İnformatika dərslərində Web 2.0 texnologiyası əsasında şagird əməkdaşlığının təşkili

International Cappadocia Scientific Research Congress, Cappadocia – Nevşehir .2021.Book 2

  • Использование интернета в образовательном процессе как важный фактор повышения его эффективности . Социално- экономические и общественные науки . Index in catalogues of Russian Post: ПИ 292. 2022

  • Əməkdaşlıq əsasında öyrətmə texnologiyası

Uluslararası 30 ağustos bilimsel araştırmalar sempozyumu, Ankara, Turkey.2021 

  • İnformatika fənninin tədrisində internet texnologiyalarının tətbiqi ilə şagird əməkdaşlığının təşkili . Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XXIII respublika elmi konfransının materialları, Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti, Bakı ş. 2019

  • İnformatika təlimində şagird əməkdaşlığının təşkili yolları. Azərbaycan

Respublikasının Təhsil İnstutu, Elmi Əsərlər,  Bakı ş .   2022