İnformatika və Cəbr

Orucova  Sevinc  Sabir qizi

E-mail:  sorucova@list.ru

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

13.03.1976  tarixində Gəncə şəhərində anadan olub.
2 övladı var, YAP-ın üzvüdü

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

1983 – 1993-ci illərdə Nizami Gəncəvi adına 11 saylı orta məktəbdə oxuyub.
1993-1997-ci illərdə Gəncə Dövlət Pedaqoji  İnstitutunun Riyaziyyat-İnformatika fakultəsinə daxil olub və Riyaziyyat ixtisasinı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdi.
1999-cu ildə isə İnformatika ixtisası üzrə Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutuna magistr dərəcəsini almışdı.
1999-cu ildən İnformatika kafedrasında işləyir.
2013-cü ildən kafedranın baş müəllim vəzifəsində işləyir.

2022-ci ildə Naxcıvan Müəllimlər İnstitutunda  müdafiə etmiş.

AAK 16.12.2022-ci il tarixli qərarına əsasən Fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdı.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ:

1999-cu ildən GDU-nun İnformatika kafedrasında işləyir.
2013-cü ildən kafedranın baş müəllim vəzifəsində işləyir.

TƏLTIFLƏR:

03.10.2022 tarixli 2/114 saylı rektorun əmrinə əsasən Fəxri Fərmanla təltif edilib.

 BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

10-dan artıq beynəlxalq və respublika elmi konfranslarında müxtəlif mövzulu məruzələrlə çıxış etmişdir.

     ELMI  ƏSƏRLƏRİ:

1.”Müasir inkşafetdirici təlim metodlari”-AMİ-un Gəncə filialı, Elmi məq.topl., Gəncə 2010 №6
2. “Pedaqoji ünsiyyətin təşkili və idarə olunması”- GDU, Elmi xəbərlər, Gəncə 2010 №2
3. “Yeni təlim texnologiyalarının strukturu”-AMİ-un Gəncə filialı, Elmi xəbərlər topl. Gəncə 2011 №3
4.“Pedaqoji  prossesin səmərəli təşkilində müəllimin peşə etikasının rolu”  AMİ,  Elmi Xəbərlər I hissə, 2013
5. “İbtidai siniflərdə IKT-nin riyaziyyat dərslərində tətbiqi” , 05-06 iyun 2014 –cü il tarixində  keçirilən “Riyaziyyat və IKT-nin tətbiqi sahələri. Yeni tədris texnologiyaları” mövzusunda  Beynəlxalq Konfrans , Gəncə 2014, II hissə

  1. “Riyaziyyat və İnformatika elmlərinin inteqrativ əlaqələri və tərkibi” Azəbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, Bakı 2019    cild 86, №4    

  2. “İbtidai siniflərdə riyaziyyatin tədrisində öyrədici prоqramlardan istifadə imkanlari”ARTİ,  Elmi əsərlər, Bakı 2021 cild 88, №2          

  3. “İbtidai riyazi təhsildə informasiya texnologiyalari və informatika kursunun tədrisi xüsusiyyətləri” AMEAkademiyası Gəncə bölməsi, Xəbər məcmuəsi, “Pedaqoji elmlər” seriyası, Gəncə 2021 cild.1, №1

  4. “Riyaziyyat dərslərində elektron vasitələrdən və multimediya proqramlarından istifadə”. Konfrans materialı, ADNSU, Doktorant və gənc tətqiqatcıların XX respublika elmi konfran-sını”n materialları, Baki 2016,II cild

  5. “İbtidai siniflərdə riyaziyyatın informatika ilə əlaqəli tədrisinə dair” Konfrans materialı,

GDU, Gənc alimlərin I Beynəlxalq elmi konfransı, Gəncə 2016, I hissə   

  1. “Применение эвристических методов в преподавании информатики в начальных классах” Konfrans materialı, Polşa, Monografia Pokonferencyjna “Rozwój i praktyka państwo i prawo”. Zakopane (PL) 2017      

12 “Использование инновационных элементов в обучении информатики сов-местно с элементами математики, с исполь-зовании новейших технологий” Konfrans materialı, IV Международная научно-практическая конферен-цию «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕС-КИЕ ПРОБЛЕМЫ  СОВРЕМЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ: ПУТИ И СПОСОБЫ ИХ РЕШЕНИЯ», г. Дербент, Россия 2021

Dil bilgisi: rus, ingilis, türk