03 may 1977-ci ildə Gəncə şəhərində anadan olmuşdur.
Ailəlidir, 3 övladı var. 2015-ci ildən YAP-ın üzvüdür.
Telefon : +994 55 907 91 41
E-mail : i.zeynalova77@gmail.ru
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
1994 – 98 ci illərdə H.Zərdabi adına Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutunun (indiki GDU nun) Riyaziyyat fakultəsində təhsil almışdır.
1999 – 2001 ci illərdə GDU nun Riyaziyyatın tədrisi metodikası kafedrasının magistri olmuş və magistraturanı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
2015-2019-cu illərdə Gəncə Dövlət Universitetinin Təhsilin pedaqogikası və metodikası kafedrasının dissertantı olmuşdur .
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
2013-cü ildən Gəncə Dövlət Universitetində İnformatika və Cəbr kafedrasında müəllim, hazırda baş müəllim vəzifəsində çalışır
“Komputer qrafikası”, “İnformatikanın Tədrisi Metodikası”, “İnformatika”,”İnformatika və Təhsildə İKT” və s. fənnlər üzrə seminar və laboratoriya dərsləri aparır.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
“Ümumtəhsil məktəblərinin ibtidai siniflərində riyaziyyatdan məntiqi məsələlər mənimsəmə keyfiyyətini artıran vasitə kimi” mövzusunda dissertasiya işini müdafiə edərək AAK –na təqdim etmişdir.
BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
10-dan artıq beynəlxalq və respublika elmi konfranslarında müxtəlif mövzulu məruzələrlə çıxış etmişdir.
SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ
Verilmiş materialda istilik paylanmasının və diffuziya prosesinin riyazi modelinin tə ЭДУ. “Riyaziyyat və İKT – nin tətbiq sahələri. Yeni tədris texnologiyaları”. Beynəlxalq Konfrans. 05-06 iyun. I hissə. Gəncə , 2014, səh.93-96
Neyrokompüterlər. ЭДУ. “Riyaziyyat və İKT – nin tətbiq sahələ Yeni tədris texnologiyaları”. Beynəlxalq Konfrans. 05-06 iyun. II hissə. Gəncə , 2014, səh.148-150
Riyaziyyatın didaktikasında məntiq elementlə ARTPİ. Elmi əsərlər № 4, Bakı, 2016, səh.330-332
İbtidai siniflərin riyaziyyat təlimində məntiq elementlərindən istifadə. “Ali təhsildə keyfiyyətin təminatı” mövzusunda Respublika Elmi Konfransının materialları. 23-24 dekabr 2016 səh . 247-248
Riyaziyyatın təlimində məntiq elementləri. ЭДУ. Gənc alimlərin II Beynəlxalq Elmi Konfransı.Konfrans materialları. 26-27 oktyabr 2017. Gəncə , sə396-397
Математическая задача как средство развития логического мышления учащихся (III-IV классы) . Сборник статей XIV Международной научно практической конференции «АРТЕМОВСКИЕ ЧТЕНИЯ» г. Пенза 18-19 апреля 2018 г. стр. 203-205
Riyazi təlimində inkişafetdirici oyunlar və məntiqi çalışmalardan istifadənin xüsusiyyətləri. «Məktəbəqədər və ibtidai təhsil» jurnalı , № 2 (2018) sə42-46
İbtidai siniflərin riyaziyyat təlimində məntiqi məsələlərintəsnifatı və həlli üsulları”. Doktorantların və gənc tətqiqatçıların XXII Respublika elmi konfransı. Konfrans materialları. 26-27 oktyabr 2017.
İbtidai siniflərin riyaziyyat təlimində məntiqi məsələ həlli zamanı İKT-dən istifadə imkanları. Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, Bakı ş. 2019. cild 86, № 3
Məntiqi oyun məsələləri və onların həlli üsulları. Gəncə Dövlət Universiteti, ELMI XƏBƏRLƏR, Gəncə ş. 2019. , № 2
Требования к применению логических задач в обучении математике в школе. Учебный эксперимент в образовании. Научно-методический журнал. ФГБОУ ВО “Мордовский государственный педагогический институт им. М.Е.Евсевьева.”г.Саранск. №3 (91)
Использование логических задач в контексте наглядного моделирования в обучении математике. Ярославский педагогический вестник. Ярославский государственный педагогический университет им. К. Д. Ушинского .г. Ярославль. 2020. № 2 (113)
Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün formalaşmasında riyazi sofizmin rolu. Sumqayıt Dövlət Universiteti “Riyaziyyatin fundamental problemləri və intellektual texnologiyalarin təhsildə tətbiqi” respublika elmi konfransının materialları. Sumqayıt ş. 3-4 iyul, 2020
Преимущества решения логических задач на интерактивной доске. Сборник материалов IV Международной научно-практической конференции «Психолого-педагогические проблемы современного образования: пути и способы их решения», г. Махачкала. 27 февраля 2021 və s…