Qısa bioqrafik məlumat: 1970-ci il iyul ayının 4-də Gəncə (keçmiş Kirovabad) şəhərində ziyalı ailəsində anadan olmuşdur. Ailəlidir, iki qız övladı var.
Təhsili: 1977-1987-ci illərdə Gəncə şəhəri M.Füzuli adına 22 saylı orta məktəbdə onillik təhsilini fərqlənmə, 1987-93-cü illərdə H.Zərdabi adına Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutunun ÜTF və informatika ixtisası üzrə ali təhsilini qırmızı diplomla bitirmişdir. 2005-ci ildə tətbiqi riyaziyyat və mexanika kafedrasına dissertant kimi qəbul edilmiş və 2008-ci ildə “Korroziya aşınmasına məruz qalmış boyuna qeyri-bircins cubuğun gərginlik-deformasiya halının tədqiqi” mövzusunda dissertasiya işini müdafiə edərək 2010-cu ildə texnika üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsinə ( FD № 06471) layiq görülmüsdür. 2017-ci ildə GDU-nun 5801.01-Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (informatikanın tədrisi metodikası) ixtisası üzrə elmlər doktoru elmi dərəcəsi almaq üçün İnformatika kafedrasına dissertant qəbul edilib.
Elmi dərəcəsi və adları: texnika üzrə fəlsəfə doktoru
Əmək fəaliyyəti: 1993-94-cü illərdə KDPİ-nin (indiki GDU) ali riyaziyyat kafedrasında və 1994-2000-ci illərdə isə informatika və hesablama texnikası kafedrasında laborant, 2001-2005-ci illərdə informatika kafedrasında müəllim, 2005-2010-cu illərdə tətbiqi riyaziyyat kafedrasında baş müəllim, 26 dekabr 2011-ci ildə informatika kafedrasında dosent əvəzi, 1 aprel 2014-cü ildən hal-hazıra kimi informatika və cəbr kafedrasında dosent vəzifəsində çalışır.
Təltifləri: GDU-nun rektorunun 05 mart 2018-ci il tarixli 2/45 saylı əmri ilə Fəxri fərmanla təltif olunub
Tədqiqat sahəsi: Mexanika və informatika
Elmi əsərləri: 68 elmi əsərin, 3 dərs vəsaiti və 20 fənn proqramının müəllifidir.
О растяжении частично-корродированного стержня. Mexanika, maşınqayırma// Bakı, 2005, №4, s.6-10
Qismən korroziya olunmuş dartılan çubuğun qeyri-xətti dartılması. TU, Elmi əsərlər//Bakı, 2006, №2, cild V(18), s.71-73
On the torsion of a partially-corroded bar. National Academy of sciences of Azerbaijan, Proceedings of institute of matematics and mechanics, XXV, Baku, 2006, p.145-150
Расчет подверженного коррозионному износу растянутого стержня на основании геометрической нелинейной теории. Естественные и технические науки. Москва, №4(48), 2010, стр.353-356.
Расчет частично-корродированного растянутого стержня. Вестник машиностроения. Москва, №1, 2011, стр.20-22(5стр.)
Həsənova M.A. Pedaqoji ali məktəb tələbələrinin informasiya kompetensiyalarının formalaşdırılması imkanları. .//-Bakı: Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu, Elmi əsərlər. -2018, № 4, -s.195-199.
Hasanova M.A. Positive factors realizing Pedagogical competences of teachers in Azerbaijan education. //- Warszawa: Colloquium-journal. -2018, № 5(16), -p.31-32.
Həsənova M.A. Роль электронной системы образования в формировании компетенций по информатике у студентов педагогических вузов. //-Oxford (UK): Humanitarian and SocioEconomic Sciences Journal, OEAPS Inc.(Open European Academy of Public Sciences). -2019, №3(14), -p.8-17. (https://doi.org/10.31226/osf.io/9nrjz ).
Hasanova M.A. The Use Of Creative Tasks Developed In Excel Program For Increasing Of Students’ Competencies. //-Oxford (UK): Humanitarian and SocioEconomic Sciences Journal, OEAPS Inc.(Open European Academy of Public Sciences). -2019, № 5(16), -17-26.
ГасановаA. Характеристика компетентностных категорий в отечественной педагогике. //-Варшава(Польша): Colloquium-journal. -2019, № 24(48), -p.5-7.
Ways of Independent Development of Pedagogical Competencies of Students in Innovative Activity (The Study Case of Azerbaijani Students in Mathematics and Computer Sciences). /-Universal Journal of Educational Research, USA, -2020, – 8, № 9, -page 4143-4150
Eliminating curricula deficiencies for Informatics teacher specialty in Azerbaijan. /-Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (Turcomat), Trabzon, -2021 Vol 12, № 10 (2021), -page 2223-2230.
Modernization of teaching methods in the Higher School with taking into account the distinctive features of modern students as representatives of the “digital generation”. /-Procedia Environmental Science, Engineering and Management, – Istanbul, Turkey,-2021, -965-977
Возможности сравни -тельного обучения современным языкам программирования., /-Аналитика Родис: Педагогический журнал, -2023, №2.
C++ proqramlaşdırma dili dərs vəsaiti Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin 16.01.2014-cü il tarixli 28 №li əmri ilə qrif verilmişdir. 2014, 418 səh.
Python proqramlaşdırma dili dərs vəsaiti GDU-nun 19.04.2019-cu il tarixli 5/113saylı əmri və Riyaziyyat-İnformatika Fakultəsi Elmi Şurasının 28 mart 2019-cu il tarixli iclasın 07 saylı protokolu na əsasən təsdiq edilmişdir. Gəncə-2019, 187 səh.
C++ və Java proqramlaşdırma dilləri dərs vəsaiti ADPU-nun Tədris Metodi ki Şurasının 27 sentyabr 2019-cu il tarixli iclasının 1 saylı protokoluna əsasən təsdiq edilmişdir. Bakı-2019, 272 səh.
Beynəlxalq və respublika simpozium və konfranslarda iştirakı:
Obyekt istifadəli proqramlaşdırma. Professor-müəllimlərin, aspirant və gənc tədqiqatçıların elmi konfransının materialları//-Bakı, -2005,- s.24-26
Предельное напряженное состояние частично-корродированного растянутого стержня. АМЕА- nın müxbir üzvü , professor B.A.İsgəndərovun 70 illik yubileyinə həsr olunmuş riyaziyyat və mexanika üzrə XII beynəlxalq konfransın tezisləri, Bakı, 2006, s. 146.
Həndəsi qeyri-xətti nəzəriyyəyə əsasən korroziya aşınmasına uğramış çubuğun hesablanması. GDU və AMEA-nın Riyaziyyat İnstitutunun “Riyazi nəzəriyyələr, onların tətbiqi və tədrisi sahəsində olan problemlər” mövzusunda keçirdiyi Beynəlxalq Konfransın materialları. Gəncə, 2011, s. 159-161
Алгоритм хэш-функции GDU və AMEA-nın Riyaziyyat İnstitutunun “Riyazi nəzəriyyələr, onların tətbiqi və tədrisi sahəsində olan problemlər” mövzusunda keçirdiyi Beynəlxalq Konfransın materialları. Gəncə, 2011, s.113-117
Гасанова M.A. Характеристика компетентностных категорий. // Материалы IX Международной научно-практической конференции по теме «Модернизация системы непрерывного образования», – Дербент, Дагестан, -29 июня – 1 июля, -2018, -с.77-79.
ГасановаA. Преимущества специальных лабораторных работ для формирования информационных компетенций студентов. //Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования. Сборник статей по материалам XXVIII международной научно-практической конференции.-Москва, -29 октябр,-2019, -№10(28), с.21-25
Hаsаnova M.A. Тhe role of innovative activities in the formation of the pedagogical competences of teachers. //European Research: Innovation In Science, Education And Technology, Collection Of Scientific Articles. Lvi International Correspondence Scientific And Practical Conference. -London, United Kingdom,-October 8-9, -2019, – 32-34.
Hasanova M.A. Electronic Learning Environment (ESO). //International Scientific Review Of The Problems Of Pholosophy, Psychology And Pedagogy. Collection Of Scientific Articles. XIV International Correspondence Scientific Specialized Conference. -Boston, Usa, -November 10-11, -2019, 35-42.
Hasanova M.A., Mehdiyeva L.E. Ways of development of teacher’s pedagogical competencies during innovation. //The 6th International youth conference “Perspectives of science and education”. -New York, USA, SLOVO\WORD, -November 10, -2019, 27-37.
İnnovativ fəaliyyətdə tələbələrin pedaqoji kompetensiyalarını müstəqil şəkildə inkişaf etdirilməsi yolları//- Ankara II. Uluslararası bilimsel araştırmalar kongresi, -Ankara,Türkiyə,-6-8 mart 2020, səh.
Analysis of educational programs and textbooks in the specialty of computer science teaching of higher schools in terms of problems//-Proceedings of the XXX International Multidisciplinary Conference «Prospects and Key Tendencies of Science in Contemporary World», -Мadrid, Spain, -April 24,- 2023