Ümumi riyaziyyat

Süleymanov Fəxrəddin Savalan oğlu

dos. Süleymanov Fəxrəddin Savalan

Pedaqoji elmlər namizədi, Ümumi riyaziyyat kafedrasının dosenti

Əlaqə nömrələri: mobil: (055) 866 77 63

QISA BIOQRAFIK MƏLUMAT

1948-ci ildə Ağdam şəhərində anadan olmuşdur.

1966-cı ildə orta məktəbi bitirmişdir.

1966-1970-ci ildə Kirovobat Dövlət Pedaqiji İnsitutunun (indiki GDU) fizika-riyaziyyat fakültəsində təhsil almışdır.

1995-ci ildə N.Tusi adına Pedaqoji Universitetinin dissertantı olmuş və elmi-tədqiqat işini müdafiə edib elmlər namizədi, alimlik dərəcəsi adını almışdır.

2013-cü ildə AAK-nın qərarı ilə dosent elmi adını almışdır.

1970-ci ildən indiyədək GDU-da çalışmışdır.

Ailəlidir, 3 övladı var.

TƏHSİLİ VƏ ELMİ DƏRƏCƏ

Ali, dosent

“İbtidai məktəbdə riyaziyyat təliminin məsələ həlli vasitəsilə optimallaşdırılması” (dissertasiya)-1995.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

1970-ci ildən indiyədək GDU-da çalışmışdır.

1997-2001 ci illərdə GDU-nin magistratura şöbəsinin müdiri vəzifəsində çalışmışdır.

Elementar riyaziyyat, Elementar riyaziyyatın əlavə bölmələri, RTM, RTM-in muasir problemləri, Məsələ həlli praktikumu və s. fənnlərini tədris edir.

35 elmi məqalə və 1 dərs vəsaiti çap olunmuşdur. Bundan əlavə 25 ədəd fənn proqramının tərtibində müəllif kimi iştirak etmişdir.

TƏDQİQAT SAHƏSİ

Riyaziyyatın tədrisinin aktual məsələləri

SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ

  1. Mürəkkəb məsələnin həlli metodikası.
  2. İbtidai siniflərdə məsələ həlli vasitəsilə şagirdlərin riyazi təfəkkürünün formalaşdırılması yolları.
  3. Kiçik yaşlı məktəblilərdən məsələ həllinin tərbiyəedici funksiyasına dair.
  4. Riyaziyyatın ibtidai kursunda məsələ həllinin öyrədici funksiyası haqqında.
  5. İbtidai məktəbdə məsələ həllinin təlim və tərbiyəvi əhəmiyyəti
  6. Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisində məsələlər həlli zamanı əyanilik.
  7. Məsələ həlli prosesində şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi.
  8. Riyaziyyatdan nəzəri materialların optimallaşdırılmasında məsələ həlli bir vasitə kimi.
  9. Təlimdə səmərələşdirmə və məsələ həlli təliminin ümumi məsələsinə dair.
  10. Məsələ həlli prosesində şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi.
  11. Riyaziyyatdan nəzəri materialların optimallaşdırılmasında məsələ həlli bir vasitə kimi.
  12. Təlimdə səmərələşdirmə və məsələ həlli təliminin ümumi məsələsinə dair.
  13. Riyaziyyatın ibtidai kursunda məsələ həllinin psixoloji-pedaqoji əsasları.
  14. Riyaziyyatdan nəzəri materiallar və testlər.
  15. Üstlü və loqarifmik funksiyaların öyrədilməsi və çalışmalar sisteminə tətbiqləri.
  16. Müəyyən inteqralın həndəsi cisimlərin həcmlərinin hesablanmasına tətbiqinin tədrisi.
  17. Şagirdlərin tədris fəaliyyətinin fərdiləşdirilməsi riyaziyyat təliminin diferensiallaşdırılmasının əsasları.
  18. Funksiya anlayışının öyrənilməsinə yanaşmanın müxtəlifliyi.