Süleymanov Fəxrəddin Savalan oğlu
Pedaqoji elmlər namizədi, Ümumi riyaziyyat kafedrasının dosenti
Əlaqə nömrələri: mobil: (055) 866 77 63
QISA BIOQRAFIK MƏLUMAT
1948-ci ildə Ağdam şəhərində anadan olmuşdur.
1966-cı ildə orta məktəbi bitirmişdir.
1966-1970-ci ildə Kirovobat Dövlət Pedaqiji İnsitutunun (indiki GDU) fizika-riyaziyyat fakültəsində təhsil almışdır.
1995-ci ildə N.Tusi adına Pedaqoji Universitetinin dissertantı olmuş və elmi-tədqiqat işini müdafiə edib elmlər namizədi, alimlik dərəcəsi adını almışdır.
2013-cü ildə AAK-nın qərarı ilə dosent elmi adını almışdır.
1970-ci ildən indiyədək GDU-da çalışmışdır.
Ailəlidir, 3 övladı var.
TƏHSİLİ VƏ ELMİ DƏRƏCƏ
Ali, dosent
“İbtidai məktəbdə riyaziyyat təliminin məsələ həlli vasitəsilə optimallaşdırılması” (dissertasiya)-1995.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1970-ci ildən indiyədək GDU-da çalışmışdır.
1997-2001 ci illərdə GDU-nin magistratura şöbəsinin müdiri vəzifəsində çalışmışdır.
Elementar riyaziyyat, Elementar riyaziyyatın əlavə bölmələri, RTM, RTM-in muasir problemləri, Məsələ həlli praktikumu və s. fənnlərini tədris edir.
35 elmi məqalə və 1 dərs vəsaiti çap olunmuşdur. Bundan əlavə 25 ədəd fənn proqramının tərtibində müəllif kimi iştirak etmişdir.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
Riyaziyyatın tədrisinin aktual məsələləri
SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ
- Mürəkkəb məsələnin həlli metodikası.
- İbtidai siniflərdə məsələ həlli vasitəsilə şagirdlərin riyazi təfəkkürünün formalaşdırılması yolları.
- Kiçik yaşlı məktəblilərdən məsələ həllinin tərbiyəedici funksiyasına dair.
- Riyaziyyatın ibtidai kursunda məsələ həllinin öyrədici funksiyası haqqında.
- İbtidai məktəbdə məsələ həllinin təlim və tərbiyəvi əhəmiyyəti
- Riyaziyyatın ibtidai kursunun tədrisində məsələlər həlli zamanı əyanilik.
- Məsələ həlli prosesində şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi.
- Riyaziyyatdan nəzəri materialların optimallaşdırılmasında məsələ həlli bir vasitə kimi.
- Təlimdə səmərələşdirmə və məsələ həlli təliminin ümumi məsələsinə dair.
- Məsələ həlli prosesində şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi.
- Riyaziyyatdan nəzəri materialların optimallaşdırılmasında məsələ həlli bir vasitə kimi.
- Təlimdə səmərələşdirmə və məsələ həlli təliminin ümumi məsələsinə dair.
- Riyaziyyatın ibtidai kursunda məsələ həllinin psixoloji-pedaqoji əsasları.
- Riyaziyyatdan nəzəri materiallar və testlər.
- Üstlü və loqarifmik funksiyaların öyrədilməsi və çalışmalar sisteminə tətbiqləri.
- Müəyyən inteqralın həndəsi cisimlərin həcmlərinin hesablanmasına tətbiqinin tədrisi.
- Şagirdlərin tədris fəaliyyətinin fərdiləşdirilməsi riyaziyyat təliminin diferensiallaşdırılmasının əsasları.
- Funksiya anlayışının öyrənilməsinə yanaşmanın müxtəlifliyi.